هیچ کس تنهاییم را حس نکرد...

حرفهای دلم میگویم تا سخنی از دل بشنوم

هیچ کس تنهاییم را حس نکرد...

حرفهای دلم میگویم تا سخنی از دل بشنوم

فریاد زیر آب

۱.

دارم فکر میکنم که چی بنویسم همه حرفهام تمام شده.دیگه چیزی واسه نوشتن ندارم.گفتم که تنهام. دوستی ندارم.عاشق نیستم.توی زندگیم خبری نیست... همه چیزو گفتم حتا از شکستهام. دیگه چیزی نمونده که بگم.اما چی بدست آوردم؟هیچ...

نمیدونم چی میخواستم بدست بیارم؟شاید میخواستم خالی بشم میخواستم یکی باشه که حرفهامو بشنوه.نمیگم که نبود دوستهای خیلی خوبی پیدا کردم اما مشکل اینجاست که چیزی عوض نشد.(چقدر نوسان داره زندگی من)یا شاید عوض شدو به نظر من نیومد.همین که آدم حرفشو بزنه خیلی ارزش داره اما اگه بلد باشه.درست وقتی که دلم داره از حرف میترکه هیچ چیز به زبونم نمیاد.انگار زبونم یاریم نمیکنه.و حالا دستمو ذهنمم با زبونم همراه شدن.کلید شدم.خدایا چطوری حرفامو بزنم؟مثه کسی شدم که میخواد فریاد بکشه اما زیر آب.

فریاد زیر آب...

تازه دارم معنیشو میفهمم.

 

۲.

حرفهای قشنگ دیگران:

 

  • درست است که میخهایی هستیم که هرگز کج و معوج نمیشویم.ولی انقدر محکم بر سرمان نکوبید چون اینجا بنبست دیوارهاست.
  • خورشید که غروب میکند حتمن جایی آن طرف زمین برای کسی طلوع میکند.
  • صندلی شد؛ و آنقدر سنگینی همه را تحمل کرد تا روزی او بیاید و وی تکیه گاهش شود .او آمد پایش را رویش گذاشت بند کفشش را محکم کرد و رفت.بی هیچ توجهی...
  • آنقدر غرق در این فکر بودم که چرا مردمان جز اسب گاری نیستند؟ که درد شلاق را حس نمیکردم.

 

۳.

این آهنگ رو هم خیلی دوست دارم:

نه بسته ام به کس دل

نه بسته کس به من دل

چو تخته پاره بر موج

                          رها رها رهایم

***

نه چشم دل به سویی

نه باده در سبویی

که تر کنم گلویی

به یاد آشنا من

ستا ره ها نهفته

در آسمان ابری

دلم گرفته ای دوست

                       هوای گریه با من

 

(همایون شجریان)

نظرات 6 + ارسال نظر
شیرین پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 12:13 ق.ظ http://www.tanhaeehayam.blogsky.com

خیلی زیبا بود به تنهایی های منم سربزن خوشحال می شم

حامد پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 10:06 ق.ظ http://bibahar.blogsky.com

تازه داری میشه مث من. وقتی بغض تو صدات باشه و نتونی فریاد کنی ... اونوقته که به هق هق میفتی. اونوقته که دق میکنی. خودمونیما ... هرچقدر هم که بدی دیده باشیم مقصر اصلی باز این دل لعنتیه . چقدر عقل بگه به هوش باش اما این دل لامصب افسار ما رو بدست خودش گرفته و هرجا که دوست داره میبره. آخرش وقتی معنیشو میفهمیم که همه چیزو از دست دادیم. ممنون از لینکت. اما ... اما من نمیتونم فعلا لینکت کنم ... چون به هر کی وفا کردم نارو خوردم.

یک آدم اینجوری پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:50 ب.ظ http://yekadameinjoory.blogsky.com

سلام
شماهم وبلاگ قشنگی دارین خوشحال شدم از آشنایی با شما
قربانت یک آدم اینجوری

رضا پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 04:01 ب.ظ http://baleshovgh.blogsky.com

سلام
خوب می نویسی
یه سر بیا
هنرمندی یک زن و زنان زیادی در اینجا مرا واداشت تا از زن بنویسم.

شاید جواب برخی سوالاتت رو هم در اینجا بیابی.

شیرین پنج‌شنبه 15 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 08:16 ب.ظ http://www.tanhaeehayam.blogsky.com

ممنوم که اودی بازم از این کارا بکن

رضا جمعه 16 شهریور‌ماه سال 1386 ساعت 03:12 ب.ظ http://honar-r.blogsky.com/

سلام دوست من خیلی ببخشید که دیر به شما سر زدم
وب بسیار عالیه دارین دستون درد نکنه
اگرمایل بهتبادل هستین بهمن بگین

برای نمایش آواتار خود در این وبلاگ در سایت Gravatar.com ثبت نام کنید. (راهنما)
ایمیل شما بعد از ثبت نمایش داده نخواهد شد